Related Posts with Thumbnails

My Frenzz..

Monday, July 27, 2009

Diari untuk Awak...


Semangat dalam diri ku makin pudar..

Awak,
hari ni hari yang bermakna buat saya,
tadi kita jumpa lama sangat,
tapi saya rasa sekejap jew,
nak tau kenapa saya rasa sekejap? sebab...jeng3..rahsia

Awak,
saya gembira tadi dapat jumpa awak,
kalau awak tak ada dekat sini saya merana laaa.. sekarang saya kesepian,
saya sedih tengok awak ada masalah,
saya tak nak tengok awak sedih lagi,
saya pon sedih jugak nanti,


Awak!




tadi saya jumpa benda special dalam laci saya..
mebe saya nak tunjukkan dekat awak pada anniversary kita.
harap saya tak lupa,
benda tu buat saya rasa terharu,
nak tau tak apa dalam tu? hehe..tunggu la anniversary nanti!

Awak
bila saya susah awak selalu temankan saya,
dan bila awak tengah bersedih saya selalu temankan awak,
saya berharap sangat awak ada di sisi saya sekarang ni,
sebab saya tengah bersedih ni,

Awak!!!
saya bersyukur sangat dapat kenal dengan awak,
awak tak bersyukur ke dapat kenal dengan saya?
saya tahu apa jawapan awak, mesti ...jeng3..

Awak!
hidup saya ni sunyi sangat bila tak dengar suara awak mahupun sms awak,
saya rasa janggal lah bila tak sms dengan awak,
hidup ni macam suram je tanpa sms ,
saya rasa awak pun rasa macam tu malah 10x ganda dari saya KOT! ,

Awak,
saya rindu awak bercerita,
tapi kali ni saya je yang bercerita bagai nak rak,
saya rasa macam dah berbuih mulut saya,
awak hargai tak tadi kita keluar?

Awak,
kalau saya rindu awak,
saya nak kena buat apa yer?,
nak call? sms? tapi..kan phone awak dah kena curi,
sedih laa.

. Awak,
awak selalu terangkan kehidupan saya,
alhamdulillah,syukur pada tuhan kerana beri saya teman yang setia,
saya sangat SUKA sangat pada awak!, kenapa? ,
sebab awak kan taste saya

Awak, saya tanya nak buat apa nanti anniversary kita,
tapi awak tak bagi cadangan pon, sedih la,
saya tanya awak awak tanya saya balik,
ade ke camtu,

Awak,
nanti kita beli hp sama-sama yer,
ingatkan saya tau,
saya pon nak tuka hp baru,
kita beli sama jenis lah baru la nampak macam pasangan, hehe

Awak,
apa kata kita kawin
kita cubalah fikirkan nya
kita tanya pandangan orang2 tua kita
tanya macam mane nak kawinkan pokok duku ngan pokok jambu, hehe

Awak,
saya nak mengakhiri dengan ucapan mohon maaf,
sepuluh jari disusun rapat,
saya memohon maaf atas kesemua kesalahan saya,
harap awak maafkan saya sebelum terlambat!

Awak,
saya tak tau nak tulis apa,
saya rasa saya perlukan awak sekarang ni,
saya keseorangan sekarang,

Bye Awak, saya nak pergi dulu.
25 Jul 2008

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates